Potansiyel müşterilerin kim olacağına karar verdiğimizde, doğru olanı belirlemek her zaman önemlidir. Bu nedenle ürün ve hizmetlerinize göre müşteri adaylarınızı, sektörlerine göre daha küçük gruplara ayırabilirsiniz. Bunu yaparak potansiyel müşterilerinizi gerçekten seçebilirsiniz.
Neden müşteri adaylarını sektörlere göre bölümlere ayırmalıyız?
- Doğru veriyi/müşteriyi/müşteriyi bulmak ve ulaşmak için.
- Doğru müşteri adaylarını müşterimiz yapmak için.
- Doğru müşteriler için doğru çözümü bulmak için.
Diyelim ki, sadece doktorlara, hemşirelere, hatta belki hastalara bile faydalı bir ürününüz var. Bu nedenle, potansiyel müşterilerinizi sektörlere göre segmentlere ayırırken sağlık sektörünü seçmelisiniz. Hastaneler, bakım evleri vb. gibi yerleri bulmaya odaklanmalısınız. Bu, doğru müşteri adaylarını bulmayı kolaylaştıracaktır.