Yeni çağrı grupları oluşturarak çağrı merkezinizdeki aramaları daha kolay yönetebilirsiniz. Hipcall hesabınızda yeni bir çağrı grubu oluşturmanız gerekiyorsa lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
- Üst gezinme menüsünde Ayarlar‘a gidin.
- Telefon’u seçin ve ardından Çağrı grupları’na tıklayın.
- Sayfanın sağ tarafındaki çağrı grubu ekle butonuna tıklayın.
- Ekibinize bir isim ve dahili numara verin ve arayanlarınızın ekibe ilk ulaştıklarında dinleyeceği bir karşılama mesajı yükleyin.
- Bekletme müziklerini bu sayfadan dinleyebilir ve farklı bir müziğe ihtiyacınız varsa bilgisayarınızdan yeni bir bekletme müziği yükleyebilirsiniz.
Yeni çağrı grubu için kullanıcıları seçebilirsiniz. Tüm kullanıcıları dahil edebilir veya kullanıcıları manuel olarak seçebilirsiniz.
Temsilcinin araması bittikten hemen sonra sıradaki diğer aramayı aktarmadan önceki bir süre olan bekleme süresini seçin.
Çağrı grubu için bir strateji seçin, bir çağrı ekibe ulaştığında, sistemin çağrıyı rastgele bir çevrimiçi kullanıcıya göndereceği rastgele yönlendir seçeneğini veya en az süre görüşme sağlayanı seçebilirsiniz, Ayrıca, çağrıyı alacak kişilerin sırasını tanımlayabileceğiniz bir öncelik de seçebilirsiniz.
İsteğe bağlı olarak sıradaki arayanları bilgilendirmek için sıra numarası özelliğini aktif hale getirebilirsiniz. Örneğin, sıradaki üçüncü kişi olduklarını bilecekleri bir tanımlama sağlanabilir.
İsteğe bağlı olarak, arayanın bir tuşa basmasını sağlayan geri arama özelliğini etkinleştirebilirsiniz ve bu işlem hesabınızda bir görev oluşturacak ve daha sonra kişinin isteği gereği arayan kişiyi geri arayabilirsiniz.
Son olarak, çağrı grubunu eklemek için kaydet’e tıklayın.