Yeni bir anons oluşturma

Müşterilerinizi bilgilendirmek için iyi bir karşılama anonsu veya mesai dışı anonsu hazırladığınızda, bu karşılama anonslarını santralinizde aktif olarak kullanabilmek için, anonsların ses dosyasını Hipcall hesabınıza yüklemeniz gerekecektir.

Hipcall’da farklı birçok karşılama anonsunuz olabilir. Yeni bir karşılama anonsu eklemek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.

  1. Üst gezinme menüsünde Ayarlar‘a gidin.
  2. Telefon’a ve ardından Anonslar‘a tıklayın.
  3. Sayfanın sağ tarafında yer alan Anons ekle’ye tıklayın.
  4. Bir isim yazın ve karşılama mesajı için bir dahili numara seçin.

Arayanlar anons içinde 0-9 arasında bir tuşa bastığında, hedefin hangi kullanıcı veya çağrı grubu olacağı gibi isteğe bağlı olarak tuşlama ayarlarını seçebilirsiniz. Doğrudan dahili arama butonunu aktif ettiğinizde, arayan kişi kullanıcının dahili numarasını biliyorsa, direkt dahili numarayı tuşlayarak kendisine ulaşabilir.

İsteğe bağlı olarak sistemin arayanın bir tuşa basması için kaç saniye bekleyeceğini seçebilir ve maksimum tuşa basma denemesini tanımlayabilirsiniz.

Son olarak karşılama anonsunu eklemek için kaydet‘e tıklayın.