Hipcall’daki SLA (servis seviyesi), temel olarak belirli bir zaman periyodu içinde yanıtlanan çağrıların yüzdesini ifade etmektedir.
Örneğin, servis seviyesini 30 saniye olarak ayarladığınızda, sistem ilk 30 saniye içinde cevaplanan çağrıların yüzdesini hesaplayacak ve hesaplanan yüzdeyi servis seviyesi olarak gösterecektir.
Servis Seviyesi, çağrı merkezi yönetiminin veriye dayalı kararlar almasına yardımcı olabilir. Hizmet düzeylerinin hesaplanması ve izlenmesi, çağrı merkezinizin ne kadar iyi performans gösterdiğini anlamanıza yardımcı olur ve çağrı merkezi hizmet düzeyini iyileştirmenin, hizmet kaliteniz üzerinde büyük bir etkisi olabilir.
Servis seviyesini ayarlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz.
- Üst gezinme menüsünde Ayarlar > Telefon > Telefon Ayarları‘na gidin.
- Sol tarafta yer alan menüde, Telefon metrik ayarları seçeneğini seçin.
- Servis seviyesi için saniye tanımlamak için, servis seviyesini güncelle butonuna tıklayın.
- Tercih ettiğiniz saniyeyi yazın ve ayarları güncellemek için kaydet‘e tıklayın.
Tercihlerinizi daha sonra Ayarlar > Telefon > Telefon Ayarları sayfasında güncelleyebilirsiniz.