Hipcall’da kullanıcıya gelen çağrıları harici bir numaraya yönlendirebilirsiniz. Çağrı yönlendirme işlemi yalnızca kullanıcının sistemdeki mevcut durumu “Uygun” ise çalışmaktadır. Kullanıcının durumunu Meşgul veya Uzakta ise, sistemin çağrıyı harici bir numaraya aktaramayacağını unutmayınız.
“Telefon, santral ve e-posta ayarları” iznine sahip olan kullanıcılar, sistemdeki diğer kullanıcılara gelen çağrıları harici bir numaraya yönlendirebilir. Ayrıca yönlendirmenin çalışması için, numaranızı sağlayan operatörde TL bazında konuşma kredinizin bulunması gerekmektedir.
Kullanıcının çağrılarını harici bir numaraya yönlendirmek için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.
- Üst gezinme menüsünde Ayarlar > Telefon > Kullanıcılar‘a tıklayın.
- Çağrılarını yönlendirmek istediğiniz kullanıcının, sağ tarafındaki üç nokta simgesine tıklayın ve Telefon Ayarları‘nı seçin.
3. Soldaki menüden Çağrı Yönlendirme‘ye tıklayın. Yönlendirmeyi tanımlamak için Güncelle butonuna tıklayın.
4. Çağrıların hangi koşulda yönlendirileceğini seçin.
- Hiçbir zaman koşulunda, çağrılarınız hiçbir zaman harici bir numaraya aktarılmaz.
- Her zaman koşulu seçildiğinde, kullanıcının çağrı alabilen çevrimiçi bir cihazı olsa bile, gelen tüm çağrılar harici numaraya yönlendirilir.
- Tüm cihazlar çevrimdışı olduğunda koşuluyla yönlendirme seçilirse, kullanıcının tüm cihazları çevirimdışıysa ve ulaşılamıyorsa, gelen çağrılar seçilen harici numaraya yönlendirilir.
5. Daha sonra listeden hangi numaranızdan yönlendirme yapılacağını seçin ve çağrıların yönlendirileceği harici numarayı yazarak Kaydet’e tıklayın.
6. İşlemi kaydettikten sonra, ekranın sağ üst köşesinden onay bildirimini görüntüleyebilirsiniz.