Kullanıcıların varsayılan iç hat numarasını değiştirme

Hipcall’da iç hat (dahili) numaraları sayesinde, kullanıcılara direkt ulaşım sağlanabilir. Kullanıcılara atanmış birden fazla iç hat (dahili) numarası olabilir. Varsayılan iç hat numaranız, gelen ve giden yönde yapılan çağrı raporlarında kullanılmaktadır. Bu sebeple her kullanıcının yalnızca bir dahili numarası olmasını önermekteyiz.

“Telefon, santral ve e-posta ayarları” iznine sahip olan kullanıcılar, sistemdeki diğer kullanıcıların varsayılan iç hat numarasını değiştirebilir. 

Kullanıcıların varsayılan iç hattını değiştirmek için, lütfen aşağıdaki adımları izleyiniz.

  1. Üst gezinme menüsünde Ayarlar > Telefon > Kullanıcılar‘a tıklayın.
  2. Varsayılan iç hattını değiştirmek istediğiniz kullanıcının, sağ tarafındaki üç nokta simgesine tıklayın ve Telefon Ayarları‘nı seçin.

3. Soldaki menüden İç hatlar’a tıklayarak, kullanıcının varsayılan iç hattını ve kullanıcıya atanan diğer iç hat numaralarını görüntüleyebilirsiniz. Mevcut iç hattı güncellemek için, Varsayılan iç hat numarasını güncelleyin‘e tıklayın.

4. Listeden kullanıcı için varsayılan bir iç hat numarası seçin ve Kaydet’e tıklayın.

5. İşlemi kaydettikten sonra, ekranın sağ üst köşesinden onay bildirimini görüntüleyebilirsiniz.