İletişim etiketi nasıl kullanılır?

Hipcall’da iletişim etiketi özelliğini kullanarak aramalarınıza ilgili etiketler ekleyebilir ve ne tür bir arama olduğunu belirleyebilirsiniz. İletişim etiketleri, temsilcilerinizin her gelen ve giden aramanın sonucunu kategorilere ayırmasına ve etiketlemesine olanak tanır. Bu şekilde çağrılarınızı daha etkili bir şekilde yönetebilirsiniz.

Hipcall’da iletişim etiketlerinin listesini görmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Üst gezinme menüsünde Ayarlar’a gidin.
  2. İletişim’e ve ardından Etiketler‘e tıklayın. Bu sayfada iletişim etiketlerini açıklamalarıyla birlikte görüntüleyebilirsiniz.

Telefon görüşmenize bir etiket eklemek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.

  1. Üst gezinme menüsüne giderek İletişim’e ve ardından Çağrılar’a tıklayın.
  2. Listeden telefon görüşmenizi bulun ve sağdaki üç nokta işaretine tıklayarak, Detaylar’ı seçin.
  3. Çağrının ayrıntı sayfasında, Etiketler başlığının altındaki Ekle‘ye tıklayın, bir etiket adı yazın ve seçin.
  4. Kullanabileceğiniz iletişim etiketlerinin tam listesini görmek için Tümünü Gör’e tıklayabilirsiniz.