Firmalar telefon sistemlerinde aramaları yönlendirmek için iç hat numaralarını kullanır. İç hatlar, şirketlerdeki belirli gruplar veya bireylerle iletişim kurmanın etkili bir yoludur. Hipcall’da her hesap kullanıcısı, kendisine atanan kısa bir numara olan bir iç hat numarasına sahip olabilir. Örneğin, bir hesap kullanıcısının iç hat numarası 1003 olabilir.
Genellikle arayan kişi öncelikle şirketin ana numarasını çevirir, ardından daha iyi bir iletişim için ve doğrudan ulaşmak istediği kişiyle bağlantı kurmak için o kişinin iç hat numarasını çevirir.
Hipcall’da farklı iç hat tiplerine sahip olabilirsiniz. Örneğin, iç hat tipi bir hesap kullanıcısı olduğunda, bu iç hat tipi kullanıcı olarak adlandırılır. İç hat hedefi olarak bir karşılama anonsunuz varsa, iç hat tipi anons olacaktır. İç hat hedefi olarak bir çağrı grubu olduğunda, iç hat tipi çağrı grubu olarak adlandırılır.
Hipcall hesabınızdaki tüm iç hatları görüntülemek için lütfen Ayarlar > Telefon > İç Hatlar sayfasına gidin.