Hipcall’da hesabınıza birçok VoIP numarası ekleyebilirsiniz. Örneğin, tüm ofis konumlarınız için farklı VoIP numaralarınız olabilir veya her departman için satış, destek, teknik gibi birkaç farklı numaranız olabilir, böylece aramalarınızı daha kolay yönetebilir ve daha organize olabilirsiniz. Hipcall hesabınıza yeni bir numara eklemek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.
Öncelikle üst gezinme menüsünde Ayarlar’a gidin. Telefon’a tıklayın ve Numaralar’ı seçin. Sayfanın sağ tarafındaki Numara ekle butonuna tıklayın.
- İlk adımda VoIP numaranızı yazın ve ona bir isim verin.
- Ardından, Bulutfon dışında bir operatörden aldıysanız, Numarayı başka operatörden aldım seçeneğine tıklayın.
- Telefon numarası sağlayıcınızdan alabileceğiniz host/IP adresinizi yazın ve bir bağlantı noktası yazın.
- Yetkilendirme var mı butonunu aktif ederek, SIP kullanıcı adı ve SIP hesap şifrenizi yazın.
3. Bir saat dilimi seçin ve çalışma saatlerinizi ayarlayın. Her zaman 7/24 açık, her zaman kapalı veya saatlerinizi manuel olarak seçebilirsiniz. Bu işlemden sonra, ofis saatleri ve mesai saatleri dışında arama hedefi seçmeniz gerekir.
- Opsiyonel olarak, numarayı giden aramalar için kullanabilecek kullanıcıları seçebilirsiniz.
- Opsiyonel olarak kendi bekleme müziğinizi bilgisayarınızdan yükleyebilirsiniz.
- Opsiyonel olarak Hipcall hesabınıza özel bir zil sesi yükleyebilirsiniz.
7. Son olarak kaydet butonuna tıklayın.