Filtre ekleme

Hipcall’da çağrı geçmişinize kolayca bir filtre ekleyebilirsiniz. Çağrılar yön, kullanıcı, çağrı zamanı, cevaplanmayan çağrı, ve cevaplanmama nedenine göre filtrelenebilir.

Çağrı geçmişinize bir filtre eklemek için bu adımları izleyin.

  1. Üst menüden İletişim‘e gidin ve Çağrılar‘a tıklayın.
  2. Tüm çağrılar‘ı seçin ve Görünüm ekle butonuna tıklayın.
  3. Bir görünüm ismi yazın ve Oluştur butonuna tıklayın.
  4. Sayfanın sağında bulunan Filtreler‘e giderek, en sağdaki ok simgesine tıklayın.
  5. Açılan pencerede, yeni filtre ekle butonuna tıklayın.
  6.  Yön, kullanıcı, çağrı zamanı, cevaplanmayan çağrı, veya cevaplanmama nedenine göre bir filtre oluşturun.

Bir filtre oluşturduktan sonra, onu yeniden adlandırabilir veya silebilirsiniz.

  • Yeniden adlandırmak için arama görünümleri bölümünde filtrenizi bulun. Sağdaki üç noktaya tıklayın. Yeni bir ad verin ve güncelle‘ye tıklayın.
  • Filtreyi silmek için arama görünümleri bölümünde filtrenizi bulun. Sağdaki üç noktaya tıklayın ve sil‘i seçin.