Hipcall’da çağrı geçmişinize kolayca bir filtre ekleyebilirsiniz. Çağrılar yön, kullanıcı, çağrı zamanı, cevaplanmayan çağrı, ve cevaplanmama nedenine göre filtrelenebilir.
Çağrı geçmişinize bir filtre eklemek için bu adımları izleyin.
- Üst menüden İletişim‘e gidin ve Çağrılar‘a tıklayın.
- Tüm çağrılar‘ı seçin ve Görünüm ekle butonuna tıklayın.
- Bir görünüm ismi yazın ve Oluştur butonuna tıklayın.
- Sayfanın sağında bulunan Filtreler‘e giderek, en sağdaki ok simgesine tıklayın.
- Açılan pencerede, yeni filtre ekle butonuna tıklayın.
- Yön, kullanıcı, çağrı zamanı, cevaplanmayan çağrı, veya cevaplanmama nedenine göre bir filtre oluşturun.
Bir filtre oluşturduktan sonra, onu yeniden adlandırabilir veya silebilirsiniz.
- Yeniden adlandırmak için arama görünümleri bölümünde filtrenizi bulun. Sağdaki üç noktaya tıklayın. Yeni bir ad verin ve güncelle‘ye tıklayın.
- Filtreyi silmek için arama görünümleri bölümünde filtrenizi bulun. Sağdaki üç noktaya tıklayın ve sil‘i seçin.