Müşteri adaylarını kullandıkları bir yazılımla da bulabilirsiniz. Bu nedenle, ürününüzü yazılımla entegre olacak şekilde geliştirebilirsiniz. Bu süreç, müşterileri adaylarını, müşteriniz haline getirecektir.
Örneğin, potansiyel müşterilerinizin çoğunun aynı muhasebe yazılımına sahip olduğunu düşünelim. Ürününüz muhasebe yazılımı ile entegre olabiliyorsa, müşteri adayları öncelikle sizin ürününüzü tercih edecektir.
Müşteri adaylarımızı neden entegrasyon potansiyeline göre segmente etmeliyiz?
- Entegrasyon sayesinde, potansiyel müşteriler önce ürününüzü seçecektir. Bu, şirketiniz için organik potansiyel müşteriler yaratır.
- Doğru verileri bulmak için, potansiyel sektörlerinizi belirlemenize yardımcı olur.
- Daha fazla müşteri adayı bulmak için, yeni bir alan yaratır.