Çağrı Raporları

Çağrı raporları widgetı, panoya eklenebilecek başka bir iletişim widgetıdır. Çağrı merkezinizin SLA düzeyinin yanı sıra gelen, giden ve cevapsız çağrıların bir raporunu gösterir.

Bu widget’ı eklemek için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Pano alanında, sayfanın altında yer alan Widget Ekle butonuna tıklayın.
  2. Sonra widget eklemenize olanak sağlayan bir widget menüsü açılacaktır.
  3. Soldaki menüden İletişim‘e tıklayın. 
  4. Çağrı raporları widgetının altındaki Widget Ekle butonuna tıklayın.

Panoya eklendikten sonra widgetı sürükleyip bırakarak yerini değiştirebilirsiniz. Widget’ı yeniden adlandırmak veya panodan kaldırmak için widget’ın sağ üst köşesinde bulunan üç noktaya tıklayabilirsiniz.