Hipcall hesabınızdaki toplu düzenleme özelliği sayesinde, aynı anda birden çok destek talebi için değişiklik sağlayabilirsiniz. Toplu işlem sayesinde zaman kazanır ve diğer görevlerinize odaklanabilirsiniz. Toplu düzenleme işlemini gerçekleştirmek için lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.
- Öncelikle üst gezinme menüsünde Destek ve ardından Destek Talepleri’ne tıklayın.
- Ardından sayfanın sol alt bölümünde, Toplu İşlem butonunun sağındaki ok simgesine tıklayınız.
- Açılan menüde, Toplu Düzenle’yi seçiniz.
4. Açılan düzenleme sayfasında, öncelikle güncelleme yapılacak destek talepleri filtresini seçiniz. Aynı zamanda bu alanda seçtiğiniz filtredeki destek talebi sayısını görüntüleyebilirsiniz.
5. Düzenleme İşlemleri başlığı altında, seçtiğiniz filtrede yer alan destek taleplerine toplu olarak bir etiket ekleyebilir veya mevcut bir etiketi kaldırabilirsiniz. Etiketlerin yanında yer alan Tümünü Gör butonuna tıklayarak, kullanabileceğiniz tüm etiketlerin listesini görüntüleyebilirsiniz.
6. Atanan kullanıcı alanında, seçtiğiniz filtrede yer alan destek taleplerinin atandığı kullanıcıyı toplu olarak değiştirebilirsiniz.
7. Son adımda yaptığınız değişiklerin kaydolması için Kaydet butonuna tıklayınız.