Çağrı kaydı nedir ve ayarları nasıl yapılır?

Çağrı kaydı, gelen veya giden yönde yaptığınız bir aramanın kaydıdır. Hipcall, görüşmelerinizi kaydetmenize olanak tanır ve daha sonra bu kayıtları dinleyebilir veya bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Çağrı kayıt özelliği sayesine,görüşmelerinizi kayıt altına alabilir, daha sonra çağrı kayıtlarını dinleyerek ve değerlendirerek müşteri destek sürecindeki güçlü ve zayıf yönlerinizi kolayca belirleyebilirsiniz.

Hipcall’un sağladığı çağrı kayıt özelliği ile gelen, giden yönde veya dahililer arasındaki aramaları kaydedebilirsiniz. Bu çağrı kayıtlarını istediğiniz zaman dinleyebilirsiniz.

Çağrı kayıt ayarları için lütfen aşağıdaki adımları izleyin.

  1. Üst gezinme menüsünde Ayarlar > Telefon > Telefon Ayarları‘na gidin.
  2. Sol tarafta yer alan menüde, Görüşme kaydı ayarları‘nı seçin.
  3. Çağrı kaydını seçeneklerini güncelle butonuna tıklayın ve burada dahili aramaları, gelen ve giden yönde çağrılar gibi hangi türde çağrıların kaydedileceğini seçebilirsiniz.
  4. Tercihlerinizi kaydetmek için kaydet butonuna tıklayın.

Tercihlerinizi daha sonra Ayarlar > Telefon > Telefon Ayarları sayfasında güncelleyebilirsiniz.